-
Jesteś tutaj:
-
Start
-
II Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek
II Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek
Hej kolęda, kolęda!
Regulamin konkursu
- Miejsce i czas przeprowadzenia Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek Hej kolęda, kolęda:
- Miejsce: Sala nr 7
- Termin:13.12.2023 r. (środa)
- Czas rozpoczęcia: 8:40
- Cele konkursu:
- Kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz ich upowszechnianie poprzez podtrzymywanie obyczaju śpiewania lub grania kolęd i pastorałek.
- Wyłonienie najlepszych uczestników pod względem artystycznym.
- Prezentacja talentów uczniów naszej szkoły.
- Uczestnicy konkursu:
- W konkursie mogą wziąć udział dzieci od klas 1 - 8.
- Konkurs przeprowadzony zostanie w następujących kategoriach:
- soliści/duety:
- dzieci szkolne – kl. I – III
- dzieci szkolne – kl. IV – VIII
- instrumentaliści:
- dzieci szkolne – kl. I – III
- dzieci szkolne – kl. IV – VIII
- Warunki uczestnictwa w konkursie:
- Każdy uczestnik konkursu przygotowuje tylko jedną kolędę lub pastorałkę w języku polskim, w zależności od własnego uznania (minimum 3 zwrotki).
- Uczestnikom zabrania się w przygotowywanym repertuarze uwzględniania świątecznych piosenek (respektowane będą wyłącznie kolędy i pastorałki).
- Dopuszczalny jest podkład muzyczny na nośnikach cyfrowych lub keyboardowy.
- Zgłoszenia uczestników konkursu przyjmujemy do 08.12.2023 r.
- Karta zgłoszeniowa dostępna jest u pani Alicji Pyznar lub stronie internetowej szkoły: zspkwiatonowice.pl
- Ocena:
- Komisja będzie brała pod uwagę następujące kryteria:
- dobór repertuaru do wieku wykonawcy/wykonawców
- stopień trudności wykonywanego utworu
- ogólny poziom artystyczny
- Uwagi końcowe:
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przesłuchaniu wszystkich uczestników konkursu w terminie: 13.12.2023 r. Zwycięzcy zaprezentują się podczas wigilii szkolnej.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podania do publicznej wiadomości wizerunku oraz danych osobowych osób, które zgłosiły udział w konkursie, a także do publikacji ich fotografii na stronie internetowej szkoły.
- Organizatorami konkursu są panie: mgr Alicja Pyznar oraz mgr Małgorzata Szutkowska.
Załączniki: